Otázky a odpovede

Prejsť na aplikáciu Geberit Home

Máte otázky k aplikácii Geberit Home? Zozbierali sme pre vás užitočné odpovede na najčastejšie otázky.

Potrebujete ďalšie informácie alebo individuálne poradenstvo? Zákaznícky servis spoločnosti Geberit je vám k dispozícii prostredníctvom kontaktného formulára.


Vaše otázky a naše odpovede o aplikácii Geberit Home

V čom sa odlišuje aplikácia Geberit Home od aplikácie Geberit AquaClean?

Prostredníctvom aplikácie Geberit Home nájdete všetky aplikácie spoločnosti Geberit len v jednej aplikácii. Usmerňovanie používateľov je v nej optimalizované vďaka prehľadným veľkým dlaždiciam a vyznačuje sa intuitívnou obsluhou.

Aké výhody mi poskytne aplikácia Geberit Home?

Aplikácia Geberit Home vám pomôže pri prvom používaní sprchovacieho WC AquaClean. Ponúkne vám jednoduchú možnosť registrácie vášho zariadenia a vy budete môcť profitovať z predĺženej záručnej lehoty. V aplikácii nájdete aj užitočné informácie o údržbe svojho zariadenia a starostlivosti oň.

Ktoré funkcie môžem na svojom WC AquaClean pomocou aplikácie Geberit Home vykonávať?

  • Diaľkové ovládanie vášho sprchovacieho WC Geberit AquaClean
  • Nastavenie osobného profilu
  • Vykonávanie základných nastavení
  • Vyvolanie návodov na obsluhu
  • Vykonávanie údržbárskych prác (napr. odvápňovanie, výmena filtra)
  • Prezeranie videí o funkciách (napr. o odvápňovaní)
  • Prečítať si pokyny k údržbe a starostlivosti
  • Zistenie servisných a kontaktných informácií

Nainštaloval/-a som si aplikáciu Geberit AquaClean. Môžem ju používať aj naďalej?

Odporúčame vám prejsť na aplikáciu Geberit Home. V budúcnosti bude k dispozícii ešte jedna aplikácia a aplikácia Geberit AquaClean už nebude podporovaná.

Ako môžem prepojiť svoje sprchovacie WC AquaClean s aplikáciou Geberit Home?

Prepojenie môžete vykonať prostredníctvom funkcie Bluetooth (BLE, Bluetooth Low Energy). Na svojom smartfóne aktivujte funkciu Bluetooth a aktivujte zdieľanie polohy. Ďalšie kroky sa vám zobrazia v aplikácii.

Čo môže byť príčinou toho, že sa moje zariadenie AquaClean nedá pripojiť k aplikácii Geberit Home?

Ak vlastníte AquaClean Mera Comfort, dôvodom môže byť stará verzia firmvéru (verzia 11.0 alebo nižšia). V takom prípade spoločnosť Geberit odporúča vykonať aktualizáciu firmvéru cez aplikáciu Geberit AquaClean. Po úspešnej aktualizácii firmvéru môžete používať aplikáciu Geberit Home a pripojiť k nej svoje zariadenie.

Prečo musím aktivovať zdieľanie polohy, ak chcem využívať aplikáciu Geberit Home?

Technológia Bluetooth Low Energy (BLE) je v zariadeniach s operačným systémom Android spojená so službami určovania polohy. Dôvodom sú beacony (technológia spoločnosti Google zakladajúca sa na technológii BLE). Na využívanie aplikácie, ktorej komponenty fungujú na technológii BLE, je preto pri každom zariadení s operačným systémom Android nevyhnutné aktivovať zdieľanie polohy. Spoločnosť Geberit však nespracováva informácie o vašej polohe.

Kde si môžem stiahnuť aplikáciu Geberit Home?

Aplikácia Geberit Home je pre smartfóny s operačným systémom Android a iOS dostupná v príslušnom obchode s aplikáciami.

Akú verziu softvéru musí mať minimálne môj smartfón na inštaláciu aplikácie Geberit Home?

Pre jednotlivé smartfóny platia nasledovné systémové požiadavky:

  • Android: verzia 5.0 alebo vyššia
  • iOS: verzia 11.0 alebo vyššia

Ako zabezpečuje spoločnosť Geberit bezpečnosť a ochranu osobných údajov?

Aplikácie a služby IoT spoločnosti Geberit sú vyvinuté a prevádzkované podľa najvyšších noriem bezpečnosti. Externí nezávislí špecialisti na kybernetickú bezpečnosť vykonávajú okrem toho pravidelné kontroly. Pri vývoji a prevádzkovaní aplikácií a služieb IoT spoločnosti Geberit sú dodržiavané smernice DSGVO (nem. všeobecného nariadenia na ochranu údajov). Ďalšie informácie nájdete v podmienkach používania a vo vyhlásení o ochrane osobných údajov.