Zákaznícky portál MyGeberit

Všetky vaše projekty, nástroje a informácie o produktoch na jednom pohodlnom mieste.

Zákaznícky portál Geberit na notebooku

Využite naplno potenciál svojich skúseností so značkou Geberit prostredníctvom zákazníckeho portálu MyGeberit. Od plánovania kúpeľne až po konfiguráciu a údržbu produktov – MyGeberit vám zjednoduší úlohy a všetko, čo potrebujete, budete mať na dosah ruky.

Prihláste sa do svojho existujúceho účtu alebo si vytvorte nový ešte dnes a získajte prístup k MyGeberit.

Zákaznícky portál – často kladené otázky (FAQs) Registrácia a správa účtu

Kto sa môže zaregistrovať pre získanie Geberit ID a prístup do portálu?

Registrácia je otvorená pre súkromné osoby aj profesionálov. Vyberte si typ používateľa v rozbaľovacom menu „Som“, aby ste mali istotu, že získate vhodný prístup a zážitok.

 Prihlásenie a prístup

Ako sa prihlásim do MyGeberit?

Prihláste sa pomocou svojej e-mailovej adresy a hesla alebo prostredníctvom Google, Apple, Facebook alebo LinkedIn.

 Funkcie a nástroje portálu

Ako môžem zaregistrovať svoj produkt (napr. sprchovacie WC Geberit AquaClean)?

Prihláste sa ako súkromný používateľ a prejdite do sekcie Vybavenie. Postupujte podľa pokynov na registráciu vášho produktu. Po schválení môžete spravovať vlastníctvo alebo aktualizovať jeho stav.

 Jazyky

Môžem používať portál v mojom preferovanom jazyku?

Portál je viacjazyčný, v závislosti od vašej polohy. Upozorňujeme, že sú k dispozícii iba oficiálne podporované jazyky.

 Ďalšie FAQs

Môžem portál používať na mobilných zariadeniach?

Áno – portál je plne funkčný a dostupný na väčšine smartfónov a tabletov.