Zákaznícky portál MyGeberit
Všetky vaše projekty, nástroje a informácie o produktoch na jednom pohodlnom mieste.

Využite naplno potenciál svojich skúseností so značkou Geberit prostredníctvom zákazníckeho portálu MyGeberit. Od plánovania kúpeľne až po konfiguráciu a údržbu produktov – MyGeberit vám zjednoduší úlohy a všetko, čo potrebujete, budete mať na dosah ruky.
Prihláste sa do svojho existujúceho účtu alebo si vytvorte nový ešte dnes a získajte prístup k MyGeberit.
Zákaznícky portál – často kladené otázky (FAQs) Registrácia a správa účtu
Kto sa môže zaregistrovať pre získanie Geberit ID a prístup do portálu?
Registrácia je otvorená pre súkromné osoby aj profesionálov. Vyberte si typ používateľa v rozbaľovacom menu „Som“, aby ste mali istotu, že získate vhodný prístup a zážitok.
Aké informácie sú potrebné na vytvorenie účtu Geberit ID?
Môžem zaregistrovať tú istú e-mailovú adresu pre súkromné aj profesionálne použitie?
Môžem zmazať svoj účet?
Prihlásenie a prístup
Ako sa prihlásim do MyGeberit?
Prihláste sa pomocou svojej e-mailovej adresy a hesla alebo prostredníctvom Google, Apple, Facebook alebo LinkedIn.
Zabudol som heslo – ako ho môžem obnoviť?
Nedostal som aktivačný e-mail. Čo mám robiť?
Prečo sú niektoré polia v mojom účte uzamknuté?
Funkcie a nástroje portálu
Ako môžem zaregistrovať svoj produkt (napr. sprchovacie WC Geberit AquaClean)?
Prihláste sa ako súkromný používateľ a prejdite do sekcie Vybavenie. Postupujte podľa pokynov na registráciu vášho produktu. Po schválení môžete spravovať vlastníctvo alebo aktualizovať jeho stav.
Ako dlho trvá spracovanie registrácie môjho produktu?
Čo sa stane s mojimi projektovými súbormi, ak zruším svoj účet?
Jazyky
Môžem používať portál v mojom preferovanom jazyku?
Portál je viacjazyčný, v závislosti od vašej polohy. Upozorňujeme, že sú k dispozícii iba oficiálne podporované jazyky.
Ďalšie FAQs
Môžem portál používať na mobilných zariadeniach?
Áno – portál je plne funkčný a dostupný na väčšine smartfónov a tabletov.