FAQs Geberit Home
Máte nejaké otázky týkajúce sa aplikácie Geberit Home? Tu nájdete užitočné odpovede na najčastejšie kladené otázky.
Chcete získať viac informácií alebo osobnú konzultáciu? Zákaznícky servis Geberit vám rád pomôže telefonicky alebo e-mailom.
VŠEOBECNÉ OTÁZKY O GEBERIT HOME
ČO JE GEBERIT HOME?
Geberit Home je aplikácia od spoločnosti Geberit pre váš smartfón. Geberit Home poskytuje digitálny prístup k rôznym produktom Geberit v kúpeľni a pomáha vám pri obsluhe, konfigurácii a údržbe. Aplikácia a jej funkcie sú bezplatné.
AKÉ SÚ VÝHODY POUŽÍVANIA APLIKÁCIE GEBERIT HOME?
- Ovládanie zariadení prostredníctvom smartfónu a ich správne nastavenie
- Používanie smartfónu ako diaľkového ovládania pre sprchovacie WC Geberit AquaClean
- Na displeji si môžete prečítať návod na použitie
- Prístup k servisným a kontaktným informáciám*
- Prístup k informáciám o starostlivosti a údržbe
- Interaktívne udržiavanie vašich zariadení pomocou aplikácie
- Môžete vykonávať aktualizácie firmvéru
(*Funkcia nie je dostupná vo všetkých krajinách)
Kde si môžem stiahnuť Geberit Home?
Aplikácia Geberit Home je bezplatne k dispozícii pre smartfóny so systémami Android a iOS v príslušnom obchode s aplikáciami:
Geberit Home v Apple App Store
Geberit Home v Google Play Store

KTORÉ PRODUKTY GEBERIT HOME PODPORUJE?
Produkty Geberit aktuálne podporované aplikáciou Geberit Home nájdete v popise aplikácie v každom obchode s aplikáciami.
AKO PRIPOJÍM SVOJ VÝROBOK GEBERIT KU GEBERIT HOME?
Cez Bluetooth® 1). Aktivujte funkciu Bluetooth® na svojom smartfóne. Ďalšie kroky sa zobrazia v aplikácii.
1) Značka Bluetooth® a jej logá sú majetkom spoločnosti Bluetooth SIG, Inc. a spoločnosť Geberit ich používa na základe licencie.
PREČO MUSÍM UDELIŤ POVOLENIE NA LOKALIZÁCIU, ABY SOM MOHOL POUŽÍVAŤ GEBERIT HOME?
Bluetooth®1) je pripojený k službám určovania polohy v zariadeniach so staršími verziami operačného systému Android. To znamená, že každé zariadenie so systémom Android so starším operačným systémom si vyžaduje udelenie povolenia na určenie polohy, aby mohlo používať aplikáciu, ktorá pracuje s BLE. Spoločnosť Geberit nepoužíva žiadne údaje o polohe.
1) Značka Bluetooth® a jej logá sú majetkom spoločnosti Bluetooth SIG, Inc. a spoločnosť Geberit ich používa na základe licencie.
AKO SPOLOČNOSŤ GEBERIT ZAISŤUJE BEZPEČNOSŤ A OCHRANU ÚDAJOV?
Spoločnosť Geberit vyvíja a prevádzkuje digitálne produkty a služby podľa vysokých bezpečnostných štandardov. Okrem toho sa v pravidelných intervaloch vykonáva kontrola externými, nezávislými odborníkmi na kybernetickú bezpečnosť. Pri vývoji a prevádzke digitálnych produktov a služieb sa dodržiavajú smernice EÚ o ochrane údajov. Ďalšie informácie nájdete v Podmienkach používania a Zásadách ochrany osobných údajov pre mobilné aplikácie a služby IoT spoločnosti Geberit.
Otázky týkajúce sa Geberit AquaClean
Ktoré funkcie sprchovacieho WC Geberit AquaClean môžem ovládať pomocou Geberit Home?
- Ovládanie sprchovacej toalety Geberit AquaClean na diaľku
- Konfigurácia nastavení zariadenia
- Zmena osobných nastavení
- Zobrazenie návodu na obsluhu
- Vykonávanie údržby (napr. odstraňovanie vodného kameňa, výmena filtrov)
- Sledovanie videí o funkčnosti (napr. o odstraňovaní vodného kameňa)*
- Čítanie pokynov na údržbu a starostlivosť
- Registrácia zariadenia na predĺženie záruky*
- Vyhľadávanie servisných a kontaktných informácií*
- Využívanie vzdialenej podpory Geberit AquaClean
*Funkcia nie je dostupná vo všetkých krajinách
Už mám nainštalovanú aplikáciu Geberit AquaClean. Môžem ju naďalej používať?
Nie, aplikácia Geberit AquaClean už nie je podporovaná. Odteraz, prosím, používajte aplikáciu Geberit Home.
ČO MÁM ROBIŤ, AK PRIPOJENIE K MOJEJ SPRCHOVEJ TOALETE GEBERIT AQUACLEAN ZLYHÁ, JE POMALÉ ALEBO NESTABILNÉ ALEBO AK ZLYHÁ AKTUALIZÁCIA FIRMVÉRU?
Ak nastane jeden z týchto prípadov, odporúčame vykonať nasledujúce kroky:
- Odinštalujte aplikáciu Geberit Home zo smartfónu a potom smartfón reštartujte.
- Vypnite sprchovú toaletu Geberit AquaClean, počkajte 30 sekúnd a potom ju znova zapnite.
- Znovu nainštalujte aplikáciu Geberit Home do smartfónu a skúste to znova. Dôkladne postupujte podľa krokov zobrazených v aplikácii. Držte smartfón v blízkosti sprchovej toalety a nechajte aplikáciu otvorenú.
- Ak potrebujete ďalšiu pomoc, zákaznícky servis spoločnosti Geberit vo vašej krajine vám rád pomôže.
PRIPOJIL SOM SVOJ SPRCHOVACIE WC GEBERIT AQUACLEAN K APLIKÁCII GEBERIT HOME. TERAZ PRESTAL FUNGOVAŤ DIAĽKOVÝ OVLÁDAČ MÔJHO SPRCHOVACIEHO WC. ČO MÁM ROBIŤ?
Sprchovacie WC Geberit AquaClean podporujú vždy len jedno aktívne pripojenie Bluetooth®1) . Zatvorte aplikáciu v smartfóne, aby ste mohli opäť používať fyzický diaľkový ovládač. Ďalšie informácie o fyzickom diaľkovom ovládači nájdete v návode na obsluhu sprchovacieho WC.
1) Značka Bluetooth® a jej logá sú majetkom spoločnosti Bluetooth SIG, Inc. a spoločnosť Geberit ich používa na základe licencie.
AKO MÔŽEM POMOCOU APLIKÁCIE GEBERIT HOME ČO NAJRÝCHLEJŠIE ZÍSKAŤ PRÍSTUP K FUNKCII DIAĽKOVÉHO OVLÁDANIA SVOJHO SPRCHOVACIEHO WC GEBERIT AQUACLEAN?
Od verzie 2.4 systému Geberit Home je pre sprchovacie WC Geberit AquaClean k dispozícii funkcia rýchleho prístupu k diaľkovému ovládaniu. Ak ju chcete použiť, potiahnite prstom doprava nad požadovaným sprchovacím WC na domovskej obrazovke aplikácie (sprchovacie WC už musí byť raz pripojené k aplikácii) a potom klepnite na modrý symbol diaľkového ovládania.
AKO MÔŽEM POUŽIŤ FUNKCIU SUŠENIA NA SVOJOM SPRCHOVACOM WC GEBERIT AQUACLEAN BEZ TOHO, ABY SOM MUSEL NAJPRV ZNOVU POUŽIŤ FUNKCIU SPRCHY?
Pri modeloch Geberit AquaClean so sušením je od verzie Geberit Home 2.3 možné opätovne aktivovať funkciu sušenia po tom, čo bola funkcia sprchy použitá aspoň raz počas cyklu používania. Ak to chcete urobiť, ťuknite na ikonu sprchy na diaľkovom ovládači v aplikácii, čím deaktivujete funkciu sprchy. Potom sa opäť dotknite tlačidla “Štart“, aby ste mohli používať iba funkciu sušenia.
AKÝ JE ROZDIEL MEDZI NASTAVENIAMI ZARIADENIA A OSOBNÝMI NASTAVENIAMI NA SPRCHOVACÍCH WC GEBERIT AQUACLEAN?
Osobné nastavenia sú aktívne, kým ste pripojení k zariadeniu pomocou aplikácie. Osobné nastavenia nájdete vo funkcii diaľkového ovládania aplikácie kliknutím na modrú ikonu pod názvom produktu. Nastavenia zariadenia sú naopak aktívne, keď je zariadenie ovládané fyzickým diaľkovým ovládačom alebo miestnym ovládaním. Po odpojení od aplikácie môže trvať niekoľko minút, kým sa nastavenia zariadenia stanú opäť aktívnymi. To možno vidieť napríklad vtedy, ak sa farba orientačného svetla nezmení okamžite, ak sú pre osobné nastavenia a nastavenia zariadenia vybrané rôzne farby.
Všeobecné informácie o Geberit Home App