„Na úlohách, ktoré tu mám, môžem vyrásť."

Fanny Li, manažérka pre veľkých zákazníkov, Geberit AquaClean

Geberit Shanghai Trading Co., Ltd., Čína

Do koncernu Geberit som prišla v roku 2004 hneď potom, čo som dokončila vysokoškolské štúdium. Spoločnosť má veľmi dobrú povesť na univerzite Tong, kde som študovala ekologické technológie. História spoločnosti s dlhou tradíciou, jej štruktúra a kultúra, rovnako ako rast trhového podielu koncernu Geberit v Číne ma presvedčil, že to je správny zamestnávateľ pre mňa.

Začínala som v oblasti aplikačného inžinierstva. Po roku a pol som dostala príležitosť prejsť do oblasti marketingu, kde som vyvíjala a zavádzala stratégie, ktoré pomáhajú vybudovať pozíciu spoločnosti na jednotlivých trhoch. To zahŕňa celý rad aktivít súvisiacich s prácou s verejnosťou; každoročné udalosti pre zákazníkov za účasti viac ako 300 zahraničných hostí a navrhovanie výstavných priestorov a reklamných materiálov. V roku 2009 som bola povýšená na manažéra pre vzdelávanie a úspešne som zahájila vzdelávací program v spolupráci s piatimi špičkovými univerzitami.

V marci 2010 som bola vymenovaná za manažérku pre veľkých zákazníkov pre Geberit AquaClean. Som zodpovedná za to, že si AquaClean v oblasti sanitárnej techniky urobí na čínskom trhu v správnych cieľových skupinách zvučné meno a vybuduje dobrú pozíciu. Mojím cieľom je predovšetkým predstaviť výrobok developerským spoločnostiam a návrhárom interiérov v sektore luxusného tovaru. Je to ambiciózna úloha. Ale nie som na ňu sama a môžem spolupracovať s dobrým tímom.